اخبار حوادث

رئیس پلیس پیشوا: متهم زندانی با کارت های بانکی از مردم کلاهبرداری می کرد
بازدید : ۲۹۳ تا

,رئیس پلیس پیشوا: متهم زندانی با کارت های بانکی از مردم کلاهبرداری می کرد _ حوادث _ اجتماعی.پلیس.کلاهبرداری.پیشوا,[categoriy]

رئیس پلیس پیشوا: متهم زندانی با کارت های بانکی از مردم کلاهبرداری می کرد _ حوادث _ اجتماعی.پلیس.کلاهبرداری.پیشوا

آکاایران: رئیس پلیس پیشوا: متهم زندانی با کارت های بانکی از مردم کلاهبرداری می کرد

آکاایران به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ مصطفی علیزاده با اعلام این خبر افزود: دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که فردی به نام «م - ا» با همدستی یکی از مجرمین داخل زندان اقدام به کلاهبرداری از طریق انتقال پول از کارت های بانکی می کند، رسیدگی به این پرونده را به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار داد.
وی اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
به گزارش آکاایران سرهنگ علیزاده گفت: در بازرسی از منزل متهم یک جلد شناسنامه و یک عدد کارت ملی متعلق به شخص دیگری کشف و در بررسی این مدارک مشخص شد که به نام وی در چند شهرستان حساب های بانکی باز شده است.
وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده ، متهم اعتراف کرد که با مدارک خریداری شده و استفاده از افرادی که به صاحب مدرک شباهت ظاهری دارند در مناطق مختلف کشور افتتاح حساب کرده و شماره حساب و شماره کارت های بانکی را به متهمی که داخل زندان بود، داده است.
وی گفت: متهم زندانی در تماس با افراد و فریب آن ها به روش های مختلف، آنان را به حضور پای عابربانک تشویق و از آنان مبالغی را کلاهبرداری می کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اظهار کرد: در تحقیقات فنی و کارشناسی کاراگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی ، متهم اصلی در زندان یکی از استان های همجوار شناسایی و در بازجویی، وی به بزه انتسابی اعتراف کرد.
شهرستان پیشوا با بیش از 70 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار : سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
ادامه مطلب
نیما سپهر
موافقین۰ مخالفین۰
پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۲ ب.ظ
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید